تبلیغات
کوهستان آستارا - کوهپیمایی گروه کوهنوردی کوهستان آستارا در مسیر آبشار مسکین

کوهستان آستارا
درباره وبلاگ

1-طراح آرم باشگاه فرهنگی ورزشی کوهستان آستارا جناب آقای استاد اکبر اکسیر شاعر و نویسنده معروف آستارا می باشند.

2-نام باشگاه در آرم به قلم جناب آقای استاد کریم صمدزاده هنرمند و خوشنویس عالیقدر و شهیر آستارایی تحریر شده است.

3-داخل کادر، در قسمت غربی دورنمای کوهستان آستارا ،کوههای رادار،سوها و اسپیناس نمایان است.

4-برگ زیتون بخش زیریرین کادر آرم بیانگر شادی و دوستی می باشد.

5-دو کوه بلند در قسمت قله پوشیده از برف نشانه قدرت ، عظمت ، نعمت ، برکت و رحمت خداوند است که به انسانها و موجودات ارزانی شده است.

مدیر وبلاگ : میلاد صادق زاده

• آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

کوهپیمایی گروه کوهنوردی کوهستان آستارا در مسیر آبشار مسکین

فصل پاییز زیباترین فصلی است که کوهنوردی در کوههای پر از درخت حا ل و هوای دیگری دارد درختان رنگ و بوی دیگری  به خود می گیرند به قول مهرداد خودمان پاییز فصل هنرمندان به خصوص نقا شا ن و شاعران است که با الهام از زیباییهای طبیعت ا ثرهای خود را ما ندگار می کنند.

امروز چهاردهم مهر ماه 22 نفر از اعضای کوهنوردی کوهستان  آستارا از این فرصت استفاده نموده و با برنامه ریزی آقای براتی پور سرپرست باشگاه تصمیم به کوهپیمایی در مسیر آبشار مسکین از توابع لمیر تالش را نمودیم که سرپرستی این برنامه را آقای علی جمشیدی بر عهده داشتند.

ساعت شش و پانزده دقیقه صبح با سوار شدن آخرین فرد گروه آقای مهدی زارعی که این هفته آمدنشان با تاخیر همراه بود از شهر خارج شدیم بعد از حدود یک ساعتی به محل مورد نظر جهت آغاز کوهپیمایی در یک هوای نیمه ابری رسیدیم افراد گروه پیاده شده و با جلوداری آقای بهزاد روحی شروع به کوهپیمایی در یک مسیر زیبا از حاشیه رودخانه ای که صدای شرشر آبش آرامش خاصی به آدم میداد نمودیم.

مسیر جذاب و بسیار دیدنی بود و چون در حاشیه رودخانه حرکت می نمودیم و گاهی هم در مسیر برای رد شدن از رودخانه از پل هایی که اهالی محل از درخت هایی که با بستن به هم ساخته بودند رد می شدیم و وجود سنگهایی در مسیر حرکت را به کندی پیش میبرد به همراه آقایان فرزاد حیادخت و فرشاد محسنی با اجازه سرپرست برنامه جهت روشن کردن آتش و آماده کردن چای از بچه ها جدا شدیم تا در کنار  چشمه ا ی بساط چایی را راه  یندازیم تا افراد گروه برسند.

جای دوستان خالی تازه آتش داغ شده بود و ما هم کتری ها را روی آن گذاشته بودیم که بقیه اعضا گروه از راه رسیدند صبحانه را دور هم خوردیم و   بعد از صرف صبحانه دوباره حرکت را شروع کردیم.

حدود ساعت 12 ظهر بود که ما هنوز به آبشار نرسیده بودیم و با توجه به احتمال بارش باران با صلاحدید سرپرست برنامه در جایی که دو راهی می شد که یک سمت به آبشار و سمت دیگر به مسکین می رفت تصمیم به بازگشت گرفتیم .

بعد از طی مسیری کوتاه در یک جای مناسبی که فضای خیلی خوب و با صفایی داشت تصمیم گرفته شد که نهار را دور هم بخوریم و سپس بعد از کمی استراحت حرکت کنیم .

ساعت سه و نیم عصر بود که با کوله باری از خاطره برنامه این هفته را به پاپان رساندیم.